Articole

10 motive pentru care ne place sediul de la Orțișoara.

Odată cu dezvoltarea accentuată a companiei, din ultimii 10 ani, pe lângă creșterea volumului de vânzări, a crescut și numărul de angajați, astfel încât spațiul devenise neîncăpător pentru desfășurarea activității.

Este bineștiut că atmosfera și condițiile de lucru influențează productivitatea și eficiența angajaților, având totodată influență asupra sănătății acestora.

Sau, spus mai rigid și corporatist:

Există o relație bidirecțională între starea de sănătate și capacitatea de muncă, individul sănătos prezentând o adaptare la muncă și o productivitate optimă, și pe de altă parte munca reprezintă sursa bunăstării sociale și de asemenea influențează pozitiv starea fizică.” (din Programul Naţional de Monitorizare a Factorilor Determinanţi din Mediul de Viaţa şi Muncă)

Încă din luna mai a acestui an, fiecare membru al echipei de la Orțișoara și-a găsit locul într-un birou creat conform celor mai înalte standarde de ergonomie (sistemul “om – mașină – condiții de loc de muncă” astfel alcătuit încât munca să fie efectuată cu costuri biologice minime și maximă eficiență relație om-mașină).

Ce ne place?

 

1. Temperatura optimă

Este suficient de cald, suficient de răcoare. Este exact cum trebuie

Iar asta se datorează instalației de ventiloconvectoare și sistemului de încălzire centrală (bio 🙂).

2. Sala de mese mare

Sala de mese e de cel puțin trei ori mai mare decât anterioara, ceea ce ne permite să stăm la distanța potrivită în timpul mesei.

3. Liniște!

Nu ne mai suprapunem convorbirile telefonice strigând să ne acoperim

Zgomotul de la tractoarele din hală nu răzbate pân’ la noi”…

4. Ordine

Deși suntem mai răsfirați, în birouri aflate la distanță, părem mult mai aproape; cred asta se datorează faptului că este mult mai multă ordine

5. Designul modern

E așa hi-tech totul, parcă am fi pe o navă spațială

6. Ergonomie

Alternarea poziției șezut cu cea ridicat (ortostatică) este recomandată tuturor celor care stau ore în șir pe scaun. Mobilierul este astfel gândit încât fiecare masă se ridică sau coboară prin simpla apăsare a unui buton.

7. Luminozitatea birourilor

Specialiștii zic că un spațiu bine luminat previne apariția oboselii.

Dacă devine deranjantă, avem jaluzele. Faine și eficiente.

8. Mai multe toalete

Numărul doamnelor a crescut, de la 11, în 2011, la peste 30 în 2021. (Suntem politically correct 🙂)

Așa se face că de multe ori se stătea la coadă. Acum nu se mai întâmplă așa.

9. Numărul optim într-un birou: 3

Recomandat de toate standardele, acest număr magic aduce multă bucurie celor care înainte aveau posturi de lucru prea apropiate între ele, împiedicând concentrarea și confidenţialitatea.

10. Cromatica interioarelor

Alegerea culorilor, îmbinarea lor, este atât de inspirată, încât mă simt ca într-o galerie de artă.

Bonus!

Avem cafea foarte bună! 😊