Articole

Fendt are o nouă identitate vizuală

În contextul globalizării și al creșterii popularității mărcii în afara granițelor, având la bază viziunea și valorile stabilite de-a lungul celor 90 de ani de existență, producătorul german adoptă o nouă identitate. Pasiunea, excelența, eficiența, calitatea și fiabilitatea produselor Fendt, se reflectă astfel într-o nouă imagine. Peter-Josef Paffen, CEO Fendt, într-un interviu acordat revistei Fendt FOCUS, afirmă: „Construim o nouă imagine internațională a brandului Fendt. Noul nostru slogan spune tot: It’s Fendt. Pentru că înțelegem agricultura. L-am construit plecând de la bine-cunoscutul slogan german Wer Fendt fährt, führt (trad. Liderii conduc Fendt). Declarația noastră își păstrează caracterul, dar acum funcționează și în Brazilia sau Canada. Noul sloganul este potrivit pentru orice țară și transmite principalul mesaj indiferent de limba în care este tradus. Prima parte a acestuia, „It’s Fendt”, va rămâne neschimbată în toate limbile, pe când cea de-a doua parte va fi tradusă în limba țării care comercializează produsele noastre.