Articole

HORSCH adaugă un nou element logo-ului său, un simbol cu înțelesuri multiple

La conferința de presă din 1 septembrie, susținută pentru reprezentanți ai presei din mai multe țări europene, desfășurată la Regensburg (Germania), Horsch a făcut cunoscută noua imagine asociată logo-ului companiei. Recunoscută pentru continua dezvoltare și creșterea constantă, compania și-a propus să se adapteze noilor tendințe prin adoptarea unui nou design și a unei noi comunicări.

 

Istoric al brandului

În ultimii ani, marca Horsch și-a consolidat poziția puternică în sectorul ingineriei agricole – atât în ceea ce privește produsele și calitatea serviciilor cât și la nivelul identității corporative.*)  Prin introducerea noului element de marketing, dezvoltarea identității corporative este impulsionată, de asemenea, să se adapteze noilor tendințe și limbajului de marketing pe care îl susține. “Crearea în sine a noului nostru element a fost o reacție logică la cerințele viitoare privind comunicarea companiei”, spune Cornelia Horsch. Un exemplu simplu, din viața de zi cu zi, îl reprezintă mulțimea de pictograme din telefoanele noastre, care, prin comparație cu semnele ce reprezintă litere sunt mult mai ușor de recunoscut.

Compania acordă o importanță deosebită faptului că noua reprezentare grafică derivă din deja existenta identitate, ca punte între tradiție și modernitate. “De aceea în toate etapele de dezvoltare, logo-ul nostru a derivat din reprezentarea grafică a cuvântului HORSCH. În acest H se poate recunoaște, de exemplu, un brăzdar, o gheară de Tiger, un utilaj văzut de sus, sau două elemente distincte aflate în mișcare și care se îndreaptă într-o singură direcție. Elementul grafic este un simbol doar adăugat cuvântului Horsch”, afirmă Judith Ehmann-Leeb, responsabil Brand & Design. Litera H, astfel, s-a transformat într-un simbol care face trimitere la tehnologia aflată la baza sistemelor HORSCH de prelucrare a solului. “Noul nostru simbol reprezintă co-operarea, apropierea de clienți și responsabilitatea comun împărtășită, ce își au rădăcini puternice în felul în care vedem noi lucrurile. Însă, de asemenea, este o modalitate de a simboliza dezvoltarea noastră tehnologică”, explică Cornelia Horsch.

Ce se află în spatele “H”-lui? Acest simbol are o anumită însemnătate, și totodată combină tradiția cu modernitatea. Semnul poate fi interpretat ca fiind reprezentarea unui brăzdar, a unei gheare sau chiar a unui cultivator, văzut de sus. Apropierea de client, cooperarea, responsabilitatea comun împărtășită – toate acestea se regăsesc în noul semn.

Noul simbol va fi utilizat în mai multe scopuri diferite ca element suplimentar de design. Este mai compact decât însemnul HORSCH și astfel asigură o valoare mai mare de reamintire, și, în plus, poate fi utilizat în reprezentări pe suprafețe mai înguste. “Obiectivul nostru este acela ca, atunci când este văzut, semnul să fie imediat asociat cu Horsch și să se realizeze toate conexiunile cu acesta” afirmă J. Ehmann-Leeb.

Nou logo are menirea de a intensifica legătura dintre companie și cei care intră în contact cu brand-ul. Într-un proces în mai multe etape, semnul va fi adăugat, în curând, respectiv înlocuit, în toate mediile digitale, găsindu-și, pas cu pas, drumul în alte sectoare ale identității corporative.

 

……………………………………………………………..

*) Ce este identitatea corporativă?

Identitatea corporativă, sau identitatea companiei, este mai mult decât simpla reprezentare a logo-ului (a siglei), este însăși mesajul pe care compania vrea să-l promoveze față de clienții săi. Imaginea aleasă reflectă activitatea companiei, caracteristicile sale distinctive.