horsch 40
Articole

40 de ani de HORSCH: sau despre importanța cooperării

În 2024, Horsch își celebrează aniversarea de 40 de ani. La evenimentele ce vor marca această aniversare, partenerii de vânzări și clienți din întreaga lume vor veni la Sitzenhof pentru discuta deopotrivă despre trecut, prezent, dar mai ales despre viitor.

HORSCH Maschinen GmbH a luat ființă în 1984. De atunci, compania a crescut și s-a extins în întreaga lume, în principal datorită dezvoltării constante și a găsirii de noi și noi tehnologii pentru agricultură.

Încă de la început, la baza succesului s-a aflat relația creată între companie, parteneri și rețeaua de clienți formată. Punctul forte al acestui triunghi îl reprezintă comunicarea constantă și directă. Astfel, la evenimentele care au avut loc la Sitzenhof ca parte a celebrării companiei, partenerii de vânzări și clienții nu doar au învățat câte ceva despre istoria companiei, dar, mai presus de orice, au fost martori la ”dezvăluirea” planurilor de dezvoltare pe viitor.

Deși 1984 este oficial anul înființării companiei, la Sitzenhof, s-a lucrat și s-au construit utilaje chiar cu câțiva ani înainte.

horsch 40

Lucrând împreună

Sub motto-ul „40 de ani – am putut ajunge atât de departe doar împreună”, partenerii de vânzări au venit la Sitzenhof, locul unde a fost fondată compania. “Este o onoare și o plăcere pentru noi să împărtășim acest moment cu voi. Împreună am sărbătorit multe povești de succes și am privit mereu cu optimism spre viitor“, a spus Cornelia Horsch în discursul său de bun venit. Accentul, la această întâlnire, nu a fost pus pe ultimii 40 de ani, ci pe oportunitățile viitoare deschise de companie.

horsch 40

Mai ales în ultimii ani, a devenit clar că sectorul comercial trebuie să se specializeze din ce în ce mai mult. Gama de produse a devenit tot mai mare, iar produsele individuale din ce în ce mai complexe. În acest sens, Horsch dorește să-și sprijine partenerii de vânzări oferindu-le pregătire profesională – atât în sectorul vânzărilor, cât și în cel tehnic. Pe lângă faptul că participanții au putut să-și facă o idee despre tot ce înseamnă compania, evenimentul s-a concentrat și pe definirea factorilor comuni de succes și pe dezvoltarea lor viitoare. De asemenea, au fost prezentate proiecte curente din sectorul digitalizării, confirmând astfel că Horsch este bine pregătită pentru subiectele viitorului. Cerințele mai multor generații diferite au fost, de asemenea, discutate în detaliu, pentru a le aborda în mod specific și, mai ales, pentru a ajunge în consecință la viitorii clienți.

 

Demonstrații practice în Sitzenhof

Apropierea specială de clienți pe fundal ”agronomic” caracterizează evenimentele Horsch încă de la înființare, dacă ne gândim doar la tradiționalele Zile ale câmpului, care au fost întotdeana însoțite de demonstrații practice. Astfel, la Sitzenhof, din aprilie până în iulie, au avut loc, ca parte a sărbătorilor aniversare, o mulțime de întâlniri cu grupuri de clienți din întreaga lume. Participanților nu numai că li s-a oferit o perspectivă asupra companiei și producției, dar au putut, de asemenea, să vadă și să discute despre testele efectuate în câmpul demonstrativ. Tehnologia deja bine cunoscută și produsele noi, inovatoare, au fost prezentate la lucru în timpul demonstrațiilor practice. În plus, în discursuri au fost prezentate evoluțiile actuale și avantajele specifice ale soluțiilor digitale Horsch.

Grupul din România, alcătuit din fermieri importanți și membri ai echipei MEWI, în total 35 de participanți, a fost parte a evenimentelor aniversare, la sfârșitul lunii mai. Despre acest eveniment, colegul nostru Florin Vălușescu, manager regional, spune că ”de fiecare dată când am participat la evenimente Ziua Câmpului, alături de fermieri-clienți, sau la târgul de la Hanovra sau doar la simple școlarizări, am fost impresionat de câte inovații au adus Horsch ingineriei agricole. Istoria de 40 de ani a companiei este plină de pietre de hotar!

horsch 40

Obiectivul stabilit pentru viitor este cât se poate de clar: Horsch își dorește să fie și mai aproape de clienții săi, să-i înțeleagă (și) mai bine și să dezvolte astfel noi soluții pentru agricultură.