Articole

Sfârșit de campanie pentru un (alt) început de campanie

Prin campania noastră de presă, desfășurată în perioada aprilie – iunie 2022, am intenționat să îi reasigurăm pe clienții noștri (și nu numai) că service-ul MEWI, ”de multe ori imitat, niciodată egalat” bifează la toate capitolele din manualul de bune practici ale unui atelier de service.

Am mai scris, pe blogul nostru, despre ce înseamnă un service bun.

Adăugăm că, într-un service bun este prețuit timpul clienților, există o atitudine pozitivă față de clienți și, cu certitudine, tehnicienii sunt bine pregătiți și dispun de o foarte bună dotare tehnică.

Iar toate acestea de mai sus se regăsesc aproape integral în cuvintele managerilor regionali de service, din ale căror declarații am desprins alte patru principii pentru ca un service să fie cu adevărat unul ”de neegalat”.

 

4 Principii-cheie pentru un service bun

  1. Personalizat: într-un service bun totul începe de la calitatea umană. Interacțiunea cu fiecare client trebuie să fie una din care acesta să înțeleagă cât de mult îi pasă companiei, prin reprezentanții ei, de problemele specifice ale fiecăruia.
  2. Competent: Pentru clienți, acesta este cel mai important element atunci când apelează la un service. Profesionalismul, definit de Frank Tyler, jurnalist și caricaturist american, ale cărui citate împânzesc internetul, se reduce la ”să ştii cum să faci, când să faci şi mai ales să faci”. Adică să existe cunoștințe și, mai ales abilitatea de a rezolva probleme.
  3. La îndemână: clienții își doresc să poată lua legătura cu reprezentanții de service prin cea mai simplă și convenabilă formă; aceasta înseamnă, adesea, telefonic.
  4. Proactiv: clienții își doresc ca oamenii de service să fie proactivi. A fi proactiv înseamnă a-ți asuma responsabilitatea pentru ceea ce se întâmplă, și a nu arunca vina pe ceea ce este în jur, că anumite lucruri nu se întâmplă sau se mișcă foarte greu. O persoană proactivă este acea persoana care are suficientă determinare pentru a crea contextul favorabil și a acționa astfel încât să-și atingă obiectivele.

 

În ordine alfabetică, faceți cunoștință cu responsabilii de service din filialele MEWI.

Și, desigur, dacă aveți probleme cu echipamentul dvs. agricol, în campania agricolă care a început deja, contactați-i.

Vă vor dovedi că vorbele lor nu sunt doar simple cuvinte într-o machetă de presă.